top of page

Veelgestelde vragen

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen? 

Je ontvangt binnen enkele minuten een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Misschien heb je tijdens het invullen van je contactgegevens een foutje gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op.

 

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen of annuleren?
Nadat jij een bestelling hebt geplaatst, start er een automatisch proces waarin jouw pakket zo snel mogelijk wordt klaargemaakt voor verzending. Omdat jouw pakket al te ver in het verzendproces zit, is het niet mogelijk om deze te wijzigen of annuleren.  Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Of gelijk ons een mail sturen (info@halula.nl).

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het afleveradres nog wijzigen?
Als jij het afleveradres wilt wijzigen raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen. Als jouw pakket nog niet is ingepakt, kan het afleveradres nog door ons worden gewijzigd. Als je pakket al wel is ingepakt, is dit helaas niet meer mogelijk.

Worden de items in mijn winkelwagen of verlanglijstje gereserveerd?
Artikelen in je winkelwagen en of verlanglijstje worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren. Het kan dus helaas voor komen dat een item uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders deze eerder heeft besteld. 
 

Wat is de garantietermijn op mijn online bestelling?
Je hebt 6 weken garantie op een poncho wat na het wassen volgens de was voorschriften ondraagbaar is geworden. Neem in dit geval altijd zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

*sieraden mogen niet retour.
 


Wat zijn de verschillende betaalmethodes?
In Nederland kun je met de volgende betalingsmethodes gebruiken:
- iDeal
- Creditcard

In België kun je de volgende betalingsmethodes gebruiken:
- Bancontact / Mister cash
- Creditcard

In Duitsland kun je de volgende betalingsmethodes gebruiken:
- Giropay
- Creditcard
 

Hoe weet ik zeker of mijn betaling goed is doorgekomen?
- Kijk op je eigen bankafschrift of het bedrag is afgeschreven
- Twijfel je nog steeds of heb je al een bevestiging ontvangen?

Stuur ons dan een mail, wij kunnen gelijk voor je kijken of de betaling goed is doorgekomen.

Hoe werkt een terugbetaling?
De manier waarop jij jouw terugbetaling ontvangt is afhankelijk van de betaalmethode. IDeal of Bancontact Zodra wij jouw retour hebben verwerkt, storten wij je geld terug op je bankrekening. Afhankelijk van je bank kan het 1 - 4 dagen duren voordat het op je rekening staat Creditcard. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, wordt het bedrag op je creditcard teruggeboekt. Afhankelijk van je creditcardmaatschappij wordt dit bedrag automatisch teruggestort op je bankrekening of blijft het op je creditcard staan. Heb jij een creditcard die het geld terugstort? Dan gebeurt dit vaak op een vaste dag in de maand.
 

 

Hoe kan ik een item omruilen? 

Het is mogelijk om items om te ruilen voor een andere maat of een ander item! Je kunt op de pakbon aangeven dat je een item graag wilt ruilen. Vergeet hier niet te vermelden welke maat en welke kleur je wilt ontvangen. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, wordt er op dat moment gekeken of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is. Als dit het geval is, wordt dit item automatisch kosteloos naar je verstuurd.


​

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan een mail; info@halula.nl

 

bottom of page